Start spreading the news.

I'm leaving in may. I wanna be a part of it, New York, New York.


Och det är sanning mina vänner. Har varit lite inaktiv i veckan men det har sina anledningar. Har dels varit i Uppsala och hälsat på lite vänner och sen så har jag planerat litegrann. Har haft så mycket flyt det senaste så jag tror nästan inte att det är sant, men jo, det är det!

Ett: Jag och min vän Emelie ska flytta till Näckrosen i juni, till en fin liten tvåa och Två: Jag ska till New York i maj!! Är så taggad och pepp och finner inga ord. Ska hälsa på en barndomsvän som också heter Emelie där. Och så hennes Samuel såklart! Plus att jag ska få se staden, bara få vara, njuta litegrann. Som jag ser fram emot detta. Så, då vet ni!




Vykort från Emelie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0