for a rainy day when clouds gets in your way

Har visst varit lite disträ den senaste veckan. Och väldigt trött. Därav detta lilla uppehåll i bloggen. Det har liksom varit lite mycket i huvudet. Idag regnar det och man blir lite less på det. Har ju min fantastiska spellista för sådana dagar: for a rainy day when clouds gets in your way.. Har äventyrat idag med att jobba i en butik jag aldrig jobbar i annars. Den låg långt bort och till råga på allt åker jag fel med pendeltåget. Så nu, väl hemma, låtsas jag som att det inte regnar. Har dragit för persiennerna och tänker krypa ner under en filt med en kopp te och njuta av en film. För er har jag lite bilder från senaste veckan: 



Jag vek en trana och en lilja i papper.



Jag åkte på en helg i gemenskap och vek lite till och träffade en väldigt cute bebis som heter Doris.



Jag ritade en bild av mig själv i somras och sen tog jag en bild på en gammal flaska jag hittat på en second hand.



Jag köpte en sött armband på jobbet och gick en promenad längs Kyrksjön.



Finpromenad med bästa sällskapet!



Svanen och jag är snart riktigt goda vänner. Hänger en del på Mariatorget också.



Mamma kom på besök. Sen tog jag fram min vårjacka.



Får avsluta med en glimt från Fridas mäsktiga konsert igår kväll. 




Nu tänker jag återgå till min film och min kopp te..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0