lite jobb, lite snö och en del frukostar

Lite instagramuppdatering från den senaste veckan. Heter elsalisalarson där också ifall man vill följa. 
 
Jag och min kollega gjorde fönstret på jobbet. Notera att en av dockorna är armlös. Det finns sådana kunder också (eller så är dockorna dumma och går sönder). 
 
Snön kom till Solna. 
 
Jag matchade vinröd halsduk och basker i vinterkylan. 
 
Åt frukost med sambon innan jag la mig ner för att sova middag ;). 
 
Ritade hjärtan på bilar i snön. 
 
Gick på ensambio. Lyx!
 
Var på hotell Birger Jarl och hittade en fin julgran med handskar och rosetter på. 
 
Det blev första advent. 
 
Och så en liten sväng förbi julmarknaden i Gamla Stan. 
 
 
Det var min senaste vecka. Vad har ni gjort? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0