Lucka 11: En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar.

Jag vet, nu är jag lite efter igen. Men så är det när man jobbar en massa och har en del rep och dansövningar. Plus att det här ämnet är lite svårt. Hm? Mina framtidsdrömmar alltså? Kan ju inte bestämma mig för en såklart.
 
 
1. Här skulle jag vilja bo under någon period av mitt liv. New York. Staden som aldrig sover. VIll läsa musik, dansa swing, knata upp och ner på Manhattan, mysa i Williamsburg och bara njuta av att allt kan hända. 
 
 
 
2. Min lilla dröm att få skriva mera. Och kanske knäppa en bild eller två. Kanske kommer jag läsa till journalist, vem vet ;). I alla fall så vll jag börja plugga snart. Komma någonstans. 
 
 
3. Hit skulle jag vilja åka. Helst på en gång. 
 
 
4. Den här får symbolisera att jag vill hålla på med vintageklänningar och andra antika pinaler. Kanske ska jag öppna en egen liten butik någonstans och påta bland mina saker. Helst vill jag också ha en lägenhet som är min, bara min, där jag kan få pyssla med en massa saker och göra om så som jag vill ha det. 
 
 
 
Då vet ni. Det var mina drömmar det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0