Lucka 24: En bild från en tidigare julafton

Allra sista luckan för i år i den eminenta Emily Dahl-kalendern är en bild från en tidigare julafton. Men ni som känner mig vet att jag kanske inte kan låta bli att lägga upp flera. Bildkavalkad! 
 
Syskonbilden 2005. Jag är liten och katten Brum levde fortfarande. 
 

Syskonbilden 2006. 
 
Julen 2007. Mormor och Pappa spexar till det!
 
Julen 2008. Samuel äter upp all efterrätt själv och kusin SImon blir sur. 
 
Syskonbild 2009. 
 
Från 2010. Gillar den här bilden skarpt. Vi är så glada. 
 
Och så från förra året. Lite skilland är det ju. Hihi. Nu ska jag gå ner och hälsa på mormor som kom innanför dörren precis. 
 
God Jul till er alla!! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0