Lucka tre: En bild på din bästa vän

Dags för lucka tre i Emily Dahl's julkalender. Temat för dagen är en bild på din bästa vän. Det är ju alltid svårt det där att definera vänskap. Vem är egentligen närmast? Det går så mycket i perioder och beroende på vart man bor och var man är i livet. VIll liksom lägga upp en bild på alla som betyder något men det skulle bli ett väldigt långt inlägg då. 
 
En person som känner mig nästan utan och innan och är en av de få som verkligen kan säga till mig på skarpen, en motpol att bolla mot, någon att dela både glädjen och sorgen med är ju ändå min Anna. Vi kan vara totala motsatser, bli arga på varann men vi kan också vara de som är oövervinnliga, skrattar ikapp och sitter och kollar på någon serie med katten emellan oss. Vi sjunger "I know him so well" i pyjamas med hårborstar som mikrofoner, säger knäppa saker och pratar säkert en gång per dag. Bara för att se hur det är eller berätta något som hänt. Min Anna. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi puss!

2012-12-03 @ 19:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0