Rep, pyssel, en Anna och lite vintagemarknad.

Tänkte visa min senaste vecka i bilder, som vanligt då då via instagram. Heter elsalisalarson där också om man vill kika förbi.. 
 
Jag började förra veckan med att repa med dessa fantastiska pojkar! Konsert om snart bara en vecka. Återkommer om tid och plats!
 
Satte upp snöflingor i fönstret gjorda av spetsdukar och sockerlag. 
 
Det snöade en massa på onsdagen så jag blev ett litet snömonster. 
 
Bästaste Anna kom och vi åt lusssebullar och kollade på Ally McBeal. 
 
Sen blev vi bjudna på mer fika som sambo och lite vänner gjort. 
 
Hade polkagrisar på bordet men de tog slut ganska snabbt. 
 
Twilfit firade 90 år och hade underkläder i julgranen. 
 
På fredagen åt jag och Anna finlunch. 
 
På lördagen var det dags för Little vintage lover fair. 
 
Jag köpte en klänning. Såklart. Passar perfekt till jul. 
 
I söndags var jag på julmarknaden på Skansen med dessa fina brudar. 
 
Hittade en ekorre. 
 
Folk på julmarknaden. 
 
 
Det var min senaste vecka det. Nu ska jag nog ta tag i att öva litegrann innan jag drar till jobbet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0