Ett skepp kommer lastat.

Jag har visst blivit lite galen och beställer hem grejer sådär bara. Väntar med spänning när det ska dimpa ner något i brevinkastet. I alla fall har jag varit väldigt shopping-galen den senaste veckan. Tänkte att ni ska få se mina senaste fynd. Dock inte på för jag har ingen bra plats att modella i min nya lägenhet. 



Denna lilla läckerbit fastnade jag för. Den hittades såklart på Beyond retro.



Det här är ju en dröm. Lite lite för liten men strunt samma. Jag skulle ha den. Också denna är från Beyond.




Den här är faktiskt inte nyinköpt men också från samma ställe och min storfavorit som jag inte lyckats använda än. En liten marängbakelse!



Ps: ser ni att det står Elsa på galgen. Passar ju mig. Tror att mamma hittade den i gömmorna någonstans. Antagligen var den min morfars systers.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0