New York: tre.

Sista etappen nu. Håll ut. Min kamera gick ju som sagt sönder på fredagen innan jag skulle åka hem. Så nu visar jag de två sista dagarna i bilder. Eller två och en halv.






Onsdagkvällen hängde jag, Emelie och Samuel i Williamsburg där vi shoppade loss på secondhand-butikerna. Sen kollade vi in Manhattans skyline från vår sida av stan.



På torsdagen åkte jag tillbaka till Williamsburg och bara vandrade runt i dagsljuset och kollade in gatukonsten.



Det fanns en del att se.


Det var fint där.


Såg en liten vespa.



Hittade en ekorre.





PÅ fredagmorgonen mötte jag Hanna och vi gick till Ground Zero. Det var lite mäktigt ändå med alla namnen runt om och vattnet som rann ner.



Hanna var snygg som alltid.



Jag var nöjd.




Och sen blev jag lite ledsen för att jag snart skulle åka hem. 


Och sen gick min kamera sönder.
Det var alla bilder för denna gång. Nästa gång blir det lite instagrambilder. Nu ska jag på bio. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0