en alldeles underbar dag.

Igår var det en fin dag på många vis. Jag har fått lite inspiration igen. Lite glädje för att skriva. Fått träffa fina människor och känt mig fin. Jag har fått modella litegrann för en bok som komma skall. Mer tänker jag inte säga. Så håll utkik! Vill man vet mer kan man bl a kika in hos Emma

Här kommer lite smakprov från dagen i bilder:


Jag myste med hunden Viggo i framsätet i bilen som tog mig ut på äventyr.


Träffade en trevlig tjej som heter Carro och vi myste med hunden.


Jag var redo för rock n' roll.


Kände mig ganska snygg i mitt tillfixade hår och lånade klänning.


Viggo fick också vara stjärna och författarna kollar in resultatet.


Lite av rekvisitan och sen en sista bild på mig i den söta klänningen.


Jag hade fantastiskt roligt och ser fram emot att få se hur det blir. Kram hej!





Kommentarer
Postat av: Charlie CS - Kulturtanten som Cramar

Tjena Elsa!
Hittade till dig via boken du fotade för här!
Kul att följa dig nu när jag hittat dig i cybervärlden igen!

Svar: Åh, vad kul! Vad trevligt att höra från dig också. Hoppas allt är bra!
Elsa Maria

2013-04-02 @ 19:12:53
URL: http://kulturcramar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0