har du varit hos mig?

Om inte så har du missat min vägg. Den där med tavlor på. Jaha, tänker du. Man brukar väl ha tavlor på en väg? Jaa, det är klart. Men min vägg har jag fylllt upp av gamla ramar med gamla bilder i, en del vintage-vykort, en klocka och sen lite bilder som jag fått av mamma som hon klippte ut i en kalender som ung. Helst skulle jag nog vilja fylla upp väggen ännu mer. I min nästa lägenhet önskar jag mig en stor stor vägg som jag bara kan fylla med massvis gamla tavlor. Men just nu är jag ganska nöjd. Såhär ser den ut:



Hela väggen


Mor och Far


En av bilderna från mammas gamla kalender


Vid pianot, mamma. I guldramen: jag




Hade tänkt lägga upp lite bilder på mina nya klänningar idag men det får väl bli så småningom. Köpte en på second hand igår som sitter hur bra som helst och idag fick jag en ny klänning på jobbet. Lycka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0