äventyr. undran.

Idag har jag träffat min vän Ellen. Vi strosade runt en sväng i Ålsten och for sedan till Beyond Retro.











................................................................................................................................................................

Och för er som undrar över mitt gips så vill jag helst inte prata om det...




Så skulle jag vilja säga för det låter mycket roligare och mer spännande men så är det inte. Jag har helt enkelt brutit min handled när jag och min vän Sara var ute och åkte skridskor. På en liten ispöl. Och jag med min dåliga balans, ja, jag föll ju såklart. Så jag har haft gips i lite mer än två veckor.. Snart är det väck!

Kommentarer
Postat av: Fasica

Den forsta bilden pa Ellen ar MAAAGISK!

2012-04-06 @ 18:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0