Instafavs.

Ja, det har ju gått ett litet tag och jag har inte riktigt hunnit med. Men nu så, har jag lite instagram-favoriter från förra måndagen och fram till igår. Det ni, det är mycket bilder det. Enjoy!


Jag var hos frisören Frisören hos Retroella och provade kläder till kundklubbskvällen på jobbet.

Såhär blev min nya frisyr.


Jag köpte god frukt och fikade med Frida, måste nog säga att det är min nyaste vän. Välkommen.


Vi gick längs med vattnet in mot Gamla stan och sen vidare till Centralen i det fina solljuset.


Frukost i gult och rött och sen lindihop på kundklubbskvällen. Fina Mathilda och Andreas bjöd på dans.


Jag var galen och dansade jag med.


Åkte till Reimers holme för att umgås med min fina Moa.


En kaosdag men man måste vara fin.


Och cykla, ja det gör man i det fina vädret.


Barnen i min barnkör tappar allt och ligger på golvet. Och det är Sting på Betelstock.  


Börjar dan såhär. Med smoothie och simning.


Mina nya älsklingar och när man har tråkigt på jobbet, ja då ritar man.


Mot jobb.


Fruktstund och en morgontur på Mariatorget.


Snart blir det sanning. Från Barcelona till New York. Och sen loppis på G.


Lisa har en kurs på Noa Noas showroom och utanför springer en massa småtjejer efter One Direction.


Har köpt finaste förgerna från L'oréal color riche. 202 marieantoinette, 602 perledejade och 613 bluereef. Har nu också börjat packa ner mina favoriter till New York-resan. Pappas konicakamera, mina nagellacksfavoriter, solglasögonen med min styrka i, skrivboken för tankarna, hunger games-boken och sist men inte minst: min guidebok!

SÅ, det var nog allt från intagr.am. Nu tänker jag ha en liten loppis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0