Carrå och frukost!

Igår morse hade jag besök av ingen mindre än Carrå från Min Mormors Vind . Hihi, det låter lite som om hon bor på min mormors vind men så är inte fallet utan det är namnet på hennes blogg. Hon har varit uppe i Stockholm i veckan för lite jobb så då passade vi på att ses. Så då bestämdes det en frukost. Tog inte så mycket bilder men några. 
 
 
 
Lite fail att både kameralinsen och mobilen kom med på bilden men ja ja, så är det väl ibland ;)..
 
Godmorgon! 
 
Fast egentligen är det redan lördag nu så då måste jag säga att vi sågs i förrgår och det är inte alls morgon utan natt. Så nu ska jag sova! Hej hopp!
 
 

Kommentarer
Postat av: Carrå

Haha vilken fin morgontrött bild du lyckades fånga mig på! ^^ kram

2012-11-24 @ 01:50:51
URL: http://minmormorsvind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0