Frukostar, cirkus, jobb och fint folk. En vecka.

Vilken helg! Jag har haft fullt upp och knappt sovit mycket. Är helt slut idag. Men tänkte att vi kunde kika på veckan som var via instagram. Heter elsalisalarson där också om ni vill följa mig. 
 
Började måndagsmorgonen med frukost på sängen. 
 
Åt en grapefrukt på tisdagen. 
 
HItttade ett par öronmuffar på onsdagen. Så söta så.
 
Sen var jag på Cirkus Cirkör med bästa Elin på Södra teatern. Det var så bra! 
 
Torsdagen kom och jag åt frukost med fina Carrå. 
 
På fredagen lunchade jag paj hemma hos Fasica. 
 
FIck lite julfeeling på jobbet och pyntade upp pepparkakor ;).. 
 
Gjorde iordning barnskåpet. Sött va? 
 
Och vuxenskåpet. 
 
En till bild på barnsektionen med pepparkakorna. 
 
På lördagen repade jag till en liten julkonsert som ska va i december. Återkommer om den, hihi. 
 
Och sen ramlade jag såklart i leran. Mina vita strumpbyxor var inte så vita längre. 
 
FIck sen besök av Emelie och Samuel som var i sthlm över helgen. 
 
Mot Gamla Stan och middag med jobbet. 
 
Bästaste kollegorna!
 
Fina Bea!
 
Och så en bild på efterrätten. 
 
 
Avslutade veckan med att åka hem till fina vänner och laga mat. Hittade denna fina tavla där som Kajsa målat av Audrey Hepburn. Me like! 
 
 
Så, det var min vecka. Hur har din vecka varit? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0