Hej igen.

Nu är jag tillbaka från hemhemma och har fått vila litegrann, baka en massa och ha fina samtal med vänner från förr. Kom till Stockholm igår och kastades direkt in i hetsen. Men vi kan väl kika vad som hände på instagram i veckan när jag varit hemma och så. Vill man följa mig så heter jag elsalilsalarson även där. Mer bilder från riktiga kameran kommer senare. 
 
Jag hittade fina skyltar förra måndagen när jag var på morgonutflykt på söder. 
 
Mitt paraply gick sönder så jag undrade hur jag skulle ta mig hem i regnet. 
 
Min bästa klänning måste ju hänga framm såklart och fotografierna är så fina att titta på. 
 
Köpte den här fantastiska kalendern till mig själv i namnsdagspresent och bara älskar den!! Längtar till det nya året så jag kan få börja använda den. 
 
Sen satte jag mig på tåget med min tidning och åkte mot östgötaslätten. 
 
Hemma hos mor och far fick jag namnsdagsrosor. De var rosa. 
 
Jag fick också gosa med en av mina älskade katter. Så mys!!
 
Sen bakade jag och mamma bullar. Det var mums!
 
Blev bästis med den här unga damen. Jag var lite av en storfavorit ;)..
 
Lillasyster tyckte om mamma. (De är mina kusinbarn, Ingrid och Selma)
 
Ingrid ville visa hur högt hon kunde hoppa. 
 
Hade mysfrukost med Emelie som jag känt i princip hela livet och varit nära vän sen vi var runt nio eller tio. Sådana vänner växer inte på träd så vi håller hårt i varann! 
 
Sen åkte jag tåget norrut och sa hej igen till Stockholm. 
 
På lördagskvällen firade vi finaste Pearl som fyllde år! 
 
Bordsdamerna mitt emot. 
 
 
Det var allt fårn den här veckan som varit. Imorgon ska jag få ha en egen liten kurs i hur man skyltar på jobbet och jag längtar så efter att få gå loss och vara kreativ. 
 
Vi ses! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0