Instagramveckan.

Hej. Nu är jag tillbaka i Stockholm igen efter en liten helg i Linköping. Eller snarare Linghem. Har sjungit gospel med en kör, hängt med världens sötaste hund och pratat i kapp med nära vänner. Men här kommer den senaste veckan ur instagram. Enjoy!
 
Jag pysslade runt i butiken. Fönstret gjorde jag för ca två veckor sen med företagets VM. Sen fixade jag skåpen vid kassan. Mys!
 
Jag åt en klubba och blev som ett barn på nytt. Nomnom!
 
Jag fick min nya header till bloggen så jag blev så nöjd att jag ville visa hela världen. 
 
I fredags gick jag hit..
 
Till bästa frisören. 
 
Jag är nöjd och Retroella eller Sarah som hon heter egentligen var i full fart med att fixa mitt hår. 
 
 
Jag hittade blå tåget på stationen och ville hellre åka det eftersom det är så fint. 
 
Men jag satte mig på rätt tåg och tog mig neråt Linköping istället. 
 
Åt pannkakor med frukt och keso tillsammans med mamma. 
 
Fick en massa kattgos från älskade Simson. 
 
Och sen träffade jag världens sötaste hund, Nellie. Det är min vän Amandas nya tillskott till familjen. Cutie! 
 
 
Det var min senaste vecka. Nu är jag så trött så jag snart somnar. Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0