Lite nytt och lite annat.

Hej jag har en ny header, ser ni det? Visst är den fantastiskt fin? Det är bästa Johanna som har ritat och jag är nöjd. Kommer försöka fixa till det övriga på bloggen inom den närmaste tiden och passar på att ursäkta mig för det dåliga bloggandet på sistone. Ska försöka bli bättre. I alla fall så åker jag hem till Linköping igen i helgen för att sjunga lite gospel. 
 
Visst har Johanna lyckats bra med att få med både favoritlampan och drömkakburken? Och alla fåglar. Hihi, ElsaLisa är nöjd.
 
 Jaja, ses snart!
 
 

Kommentarer
Postat av: Carrå

En sån fin header! Du fick med den nya kakburken snyggt med! ;) Kram

2012-11-16 @ 02:01:36
URL: http://minmormorsvind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0