New York, jul och en dag i taget.

 
Jag saknar New York. 
 
Sorry om jag haft dålig uppdatering här. Jag lever och mår bra. Tar en dag i taget och har helt enkelt inte riktigt haft inspirationen till att skriva något och då tänker jag att det är bäst att låta bli. Igår blev jag lite galen och började tvätta, städa och julpynta hela lägenheten. Äntligen får man. Som jag har väntat liksom. Har varit ledig idag också och det har lite känts som helg. Jag har njutit av att vara själv och bara vara. Sova länge, fixa, gå på bio, köpa ny eyeliner är några av grejerna jag gjort. Så, nu vet ni. Ska försöka sova nu för imorgon ska jag upp och kolla på julkalendern (ja, jag är ett litet barn!!). Ses! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0