Veckan som var.

Hej, jag vet att jag varit så dålig på att uppdatera i veckan men det har varit lite annat som upptagit min tid. Idag började mitt nya jobbschema så nu komemr jag jobba fem dagar i veckan. Fullt upp. Men låt oss se vad jag har haft för mig den senaste veckan på instagram. Där heter jag också elsalisalarson ifall någon vill följa mig. 
 
Jag gjorde mig fin för att... 
 
...vi hade kundklubbskväll på jobbet med tema cirkus. Fint va?
 
Vi hade tillochmed en cirkusdirektör. 
 
Jag gick en promenad och såg fina svanar vid Råstasjön. Mys!
 
Jag åt finmiddag med paj till efterrätt. Nam. 
 
I söndags var det loppisdax på Strand. Jag och min kombo sålde lite prylar. 
 
Såhär såg jag ut vid vårt bord. 
 
Köpte denna pärla på loppisen. Är så kär i den! Tänkte visa lite mer om den imorgon! 
 
 

Kommentarer
Postat av: MissJitterbop

Vilken fin blogg du har. Ha en trevlig dag!

MissJitterbop

Svar: Tack så mycket! Vad söt du är!
ElsaLisa Larson
Elsa Maria

2012-11-22 @ 11:52:03
URL: http://jitterbopbaby.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0