måndag måndag.

 En ny vecka. Känns inte riktigt så bara för att jag började min jobbvecka i torsdags. Så idag är det alltså fredag enligt mig. Flummigt? Det är smällar man får ta när man jobbar i butik. Har idag på morgonen varit iväg och köpt en almanacka. Så fin! Längtar till nya året nu så jag kan använda den. Tänkte annars visa vad jag gjort den senaste tiden via instagram. Heter elsalisalarson där också om någon skulle vilja följa mig. 
 
Torsdagen för en vecka sen åkte jag och träffade Emelie och hennes mamma och lite vänner för att äta tapas. De hade en baklängesklocka på restaurangen.
 
På fredagen var det bästaste Lisas sista dag på jobbet. Jag skrev hemliga meddelanden på ett paket och sen var vi knäppa som vanligt.
 
Jag gick i regn och rusk.
 
På söndagen var jag nöjd för då hade jag stoppat en tjuv i butiken. En liten härva på två blonderade och botoxade kvinnor i 30-årsåldern. Vi fick dock bara fast den ena. Så kom polisen och det var den söndagen.
 
Måndag morgon måste börja bra så jag tog frukost i sängen.
 
Sen fixade jag håret och åkte mot jobbet.
 
Hittade ett träd som var i färg i en värld av grått.
 
På tisdagen hittade jag en massa saker jag ville ha på Berry Details.
 
Sen tog jag en promenad till Gamla stan för tunnelbanan gick inte från Slussen. Det var magisk Stockholmshöst. 
 
På tisdagskvällen var det Lindy Hop-kurs såklart. Och efteråt tog vi en öl på Söders Hjärta. Har ju lärt känna några av mina kursare. 
 
På onsdagen tog jag en höstpromenad och plockade kastanjer. 
 
Gick till Old Touch igen i fredags och hittade en underkjol. Sen åt jag en mysluncg med bästa Fasica. 
 
Lördagen kom och jag hade tråkigt på jobbet men det var inte lika kul att dansa utan Lisa. 
 
Mötte senare upp denna vackra dam och vi tog en fika och fick mat hos hennes moster. 
 
Sen gick vi till Chicago och dansade. 
 
Det var min senaste vecka. Vad har du gjort?
 
Kram ElsaLisa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0