Ska du inte ha hatten på? Jo tack, jag vill ha det så!

Häromdagen gick jag på en liten höstpromenad och passade på att ta med mig kameran. Det var så himla fint med alla löven och jag blev så glad att få gå ute en sväng. För det blir ju så mörkt snabbt nu och jag gillar det inte riktigt. Så då vill jag passa på medan det ännu lyser av färgerna i träden. 
 
  
Det är så härligt att få vandra i färgerna och sparka löv.
 
Man kan hitta äpplen som fallit till marken.
 
En mysig liten park fick bli bakgrund och jag spatserade runt i min kappa från Old Touch, halsduken från H&M och min favorithatt. Mormors såklart.
 
Hatten är nästan lite basker-liknande och den sitter som en smäck. 
 
Jag var nöjd i alla fall efter en skön och mysig promenad. 
 
Plockade lite kastanjer på vägen hem.
 
Ikväll ska jag till Chicago på Radio Rythm Revue tillsammans med sötaste Carrå som jag träffade på en fotografering till Emma, Lollo och Volang-Lindas vintagebok. Jag tänkte dansa en massa och bara ha en fin kväll. Vad hittar ni på? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0