Tillbaka, tantigare än någonsin!

Jag har verkligen inte prioriterat bloggen den senaste månaden. Har inte orkat, inte velat och främst av allt, inte haft någon inspiration alls. Tyvärr. Jag hoppas att jag kan komma på banan igen och att någon uppskattar att jag skriver. Har i alla fall hunnit fylla år under den här tiden och tänker att blir man äldre måste man omfamna det. Och det gör jag med stil ;). Jag blir väl lite mer och mer tant för dagarna som går. Och varför inte bygga vidare på det? 



Fick dessa böcker i födelsedagspresent. Den första av bästa kollegorna, den andra av mina släktingar. De båda bygger lite upp min image som tant och jag gillar det!


Så. Jag måste ju börja någon dag. Och idag var det visst dags. Jag fick ett litet ryck och bakade både skorpor och gjorde egengjord granola. Mer bakning och lite mer tantigt i mitt liv. 
 
Hoppas kunna vara tillbaka på heltid här igen. Bilderna är för övrigt från instagram och om man vill följa mig så heter jag elsalisalarson. Framöver kanske det trillar in lite bilder från min Gotlands-tripp för en månad sen (vi kan behöva lite sommar igen) och lite bilder från min födelsedagsfest som hade cirkus-tema. Vi ses snart! 
 
ElsaLisa Larson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0