Absolutlisen.

I lördags hann jag ju också med att träffa sötaste Lisen som driver bloggen Absolutlisen. Vi träffades en snabbis på releasefesten för Vintageparty, the book och så bestämde vi att ses när hon ändå var i staden över dagen. Det är så härligt att få nya vänner och så bra att den här boken finns och skapades eftersom den har öppnat så många nya dörrar. 
 
 
Vi gick och fikade på café String vid Nytorget. Hur mysigt som helst. Det är så roligt när man hittar fler liksasinnade. Man kunde ju liksom inte sluta prata. 
 
 
 
Och på tal om Lisen så har hon gjort en guide på en vintage och second hand-runda i Uppsala. Den kan man kika mer på här. Måste så åka till Uppsala nu och "göra stan". På mitt vis i alla fall. 
 
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Åh fina du! Du måste verkligen komma till Uppsala snart! Ska du förresten gå på öppningen av Vintagefabriken på onsdag?

Svar: Ååh!! Ja, jag vill! Ja det har jag tänkt, kommer du? Jag, Jessica och Carrå ska nog gå tillsammans. Och så en kompis till mig. Häng på oss!! Kramar
Elsa Maria

2013-05-02 @ 21:47:58
URL: http://absolutlisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0