Bakåt:Framåt

Nu i helgen var jag ju på vintagemässan Bakåt:Framåt. Tänkte att vi kunde kika på hur det såg ut. 
 
Mötte upp med denna vackra dam. 
 
Det är bra när någon vill va med på kort. 
 
Carrå visade också upp sina snygga strumpbyxor. Från Lindex faktiskt. Spring och köp!
 
Jag var peppad för några timmar bland fynden. 
 
Sen mötte vi upp Elin också och ställde oss i den långa kön. 
 
Carrå träffade en massa folk hon kände genom internet-världen. 
 
 
Vilken dag. 
 
Carrå gör den klassiska posen.
 
Vi hittade Vintagefabriken i yran. 
 
Där sålde de sin bok, Vintagparty. 
 
Fina Emma fixade håret. Det var så kul att se dem igen! 
 
Vi hittade en papegoja som ville sitta på Carrås axel. 
 
Den ville sitta på min axel också. 
 
Sen ville den sitta på en flickas huvud. 
 
Såhär såg det hela ut. Man blev så trött efter ett tag för det var så mycket folk. 
 
Vi fick efter några varv i lokalen säga tack och adjö. Nöjda med våra köp var vi i alla fall. Dem får ni se en annan dag. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carrå

Åh vilka bra bilder du fick! Men shit vad jag ser välmusklad ut, checka in vaderna! Det var kul :D Kram!

2013-04-09 @ 16:59:58
URL: http://minmormorsvind.blogspot.com
Postat av: emma lindvall

Fin blogg!

Hade också tänk att gå på vintagemässan, men tyvärr gick det bara inte. Ser ut att ha varit riktigt kul - och så mycket fina saker och kläder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0