Från flytt till kalas.

Kanske ännu en liten kik från instagram och vad jag gjort den senaste veckan. Vi kollar:
 
Så blev det då dags för flytt. Hejdå Näckrosen!
 
Klänningarna kom upp direkt. Hej Gubbängen!
 
Det blev onsdag och inte vilken onsdag som helst utan hattonsdag.
 
Mötte upp Carrå för en tur på stan. Här fikar vi på Valands. 
 
På kvällen blev det dans på Chicago. Och som vi dansade. 
 
På torsdagen gick jag och såg Les Miserables med Cassandra. Så bra!
 
Fredagkväll med Carrå innebär smält choklad, frukt, te och filmen Chocolat. 
 
Lördag och dags för Vintagemässsan med dessa fina!
 
Hittade en skylt som skrek Anna. 
 
Nöjda med dagens köp pallarade vi oss därifrån. 
 
Åkte till jobbet och vad händer? Jo, jag har glömt nycklarna hemma så min chef får komma och stänga. Fick sitta kvar på jobbet i nästan en timma. Yay!
 
Åkte faktiskt hemhem på lördagkvällen och hittade på söndagen en katt gömd i buskagen. 
 
Pappa fyllde ju år så då blev det finfrämmat. Här min kusin Sara och hennes syskonbarn Adrian. 
 
Adrian hittade alla mammas halsband så jag var tvungen att ta ett kort. 
 
Födelsedagsbarnet själv i hjälm och Diana. Pappa var mycket nöjd över 62-årsdagen. Tror att han blev mest nöjd över fiskdammen jag ordnade. Mycket uppskattat av alla 60-plusare vill jag lova.. 
 
Det var förra veckan det. Hur såg er vecka ut? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0