Frukostar, kattgos, tyll och drömmar

Tänkte att vi skulle kolla på den senaste veckans instagram. Det har varit en riktigt fin vecka. Om ni vill hitta mig på instagram heter jag även där @elsalisalarson. 
 
Veckan började med ledig måndag och superfrukost. Alltid dagens bästa. 
 
Gjorde en mustaschkopp häromveckan som ni vet och den ville jag ju visa upp. Elliot ville också vara med. 
 
Sen gosade vi. 
 
Vidare åt jag morötter och detta påminde mig om både mormor och farmor. Farmor hade en sådan skål och mormor brukade alltid lägga upp morötterna såhär. Fint tyckte jag. 
 
Min favoritblomma: Linnean. 
 
Visade upp min nya favoritbok som jag köpte på Hötorgsloppisen förra söndagen. 
 
Det fanns blommor och burkar i mitt kök. Fin kombo tycker jag. 
 
Skulle på onsdagskvällen iväg och dansa men tåget var försenat så jag fick vänta så himla länge. Struntade tillslut att åka till stan och gick hem och tog ett bad istället. 
 
Att börja dagen såhär. Torsdagslyx helt enkelt. 
 
En dagens på torsdagen. Lite sailor med min randiga tröja från Lindex. 
 
På lördagen blev det öppen träning på Chicago med Simon. Vi matchade helt ovetandes med varandra. Fast han i rött och jag i blått. Det roliga är att han har röda skor också och jag har blå. 
 
Efter en intensiv dag blev det lite kattgos såklart. 
 
Åkte sen genom ett vackert Stockholm för...
 
...att göra mig redo för kvällen som spenderades tillsammans med Jessica på Berliner Nacht: Kalla kriget på Kollingsborg. Många snygga män i uniform vill jag lova. Jag hade min tylldröm på mig. 
 
Söndagsbild med pyntgodis. Förgyller alltid. 
 
Visade sen upp min tylldröm på bloggen som ni ju vet. Men den är ju så hmla underbar. Mer sånt!
 
 
Det var min senaste vecka det. Hur har ni haft det? 
Tjing!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0