Heja SVT!

 
 
 
 
Ni har väl inte missat att SVT har fixat ett öppet arkiv? Där kan man bland annat kika på gamla godingen Den vita stenen. Eller varför inte hela säsong ett av Rederiet eller alla Melodifestivaler som vi har haft en vinnare i Eurovision med. Eller kanske min favorit, Ebba och Didrik. Bästa barnserien tyckte jag när jag var liten. Sjukt bra av SVT och eftersom Radiotjänst ringde upp mig igår och jag numera måste betala tv-licens (trots att jag ej har TV) så får jag väl utnyttja detta då. Kanske SVT bara fixade detta så att man får valuta för pengarna man betalar. Vem vet? I alla fall så är det sjukt kul. Kommer bli större än Netflix ;). I alla fall för mig. Tycker verkligen ni ska kolla in också. Tjing och hej!
 
 

Kommentarer
Postat av: Carrå

Åh äntligen!! Har redan börjat kolla igenom Från A till Ö! Tack så mycket för tipset kära du :D Kram!

Svar: Så lite så. Det är ju grymt så man måste ju ;)
Elsa Maria

2013-04-18 @ 22:20:56
URL: http://minmormorsvind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0