Såhär kan man se ut en dag som denna.

Ett sent inlägg om dagens klädsel. Tog i och för sig av mig sjaletten och släpte ut håret sen. Men i alla fall. 
 
 
 
 
 
Jag brukar ju inte direkt ha så mycket byxor men jag blev lite sugen idag. Har fått dessa av min vän och kollega Dafni men från början är de från Monki. Letar egentligen efter ett par liknande fast vintage men det är så himla svårt att hitta byxor. Mycket lättare med klänning. Tröjan köpte jag faktiskt igår, från Lindex. Hittar aldrig några bra överdelar men sprang på denna av en slump. Bältet är min mammas gamla och sjaletten är från Indiska. Inget vintage idag inte men visst känns det lite vårigt och fint? Och pallen, den är från Lagerhaus. Har äntligen köpt en till nu så nu har jag två ståendes i mitt kök där allt helt plötsligt blev mintgrönt. Me like! 
 
Hoppas ni haft en bra dag i alla fall! Det har i alla fall jag. Har kvistat runt hemma, pluggat lite, sen repade jag och tog sen en öl i solen med två goda vänner. Kanske borde fortsätta med pluggandet. Men det är ju mycket roligare att kolla på svt-play. 
 
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag ÄLSKAR din stil!

Svar: Men gulle dig! Tack!
Elsa Maria

2013-04-26 @ 00:55:33
URL: http://supertildan.blogg.se/
Postat av: Sarah - Har ni te?

Men hej! Tänkte väl att det var en jag kände igen som jag spanade på alla dessa bilder från Vintageparty-releasen som jag sett :) Mysig blogg du har Elsa! Kram/Sarah ifrån Jönköping

Svar: Hej! Vad kul att du hittade mig! Tack! Detsamma! tog en liten kik på din också. Hoppas allt är bra! Kramar
Elsa Maria

2013-04-26 @ 11:28:25
URL: http://harnite.blogg.se
Postat av: Emma Forsberg

Nej men gud vad fina glasögon, letar efter ett par som ser old school ut just nu. Men tänkte bara säga tack så mycket för den fina kommentaren på Emma-bilden :D

2013-04-26 @ 21:56:45
URL: http://www.emmaforsberg.com
Postat av: Emma Forsberg

Nej men gud vad fina glasögon, letar efter ett par som ser old school ut just nu. Men tänkte bara säga tack så mycket för den fina kommentaren på Emma-bilden :D

Svar: Du hittar glasögonen på smarteyes. De har massor med retro-bågar :)
Elsa Maria

2013-04-26 @ 21:57:33
URL: http://www.emmaforsberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0