Tylldrömmen. Den.

Jag har verkligen inte huunit något denna helg. Eller snarare, det har varit för mycket i livet för att hinna skriva på bloggen. Bara roliga saker i och för sig. Men, nu är jag här och tänkte visa en sak som jag faktiskt invigde igår kväll på Berliner Nacht på Kollingsborg.
 
 
För någon månad sen kilade jag in på Old Touch och kunde inte lämna butiken utan denna. Det är min abolut finaste just nu. Tylldrömmen. Vinröd och sitter som en smäck. Det sa bara slurp och så satt den där. Tänkte att ni också kunde få njuta av denna vackra! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Visst är den helt underbar? Och det går att dansa i den (fast man måste tänka lite så man inte visar hela sin barm). Skorna är från DinSko och strumpbyxorna från Lindex. 
 
Idag är jag ledig och ska inte göra något. Vad ska ni hitta på?
Tjing!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Men wow! Helt fantastisk klänning! Du ser ut som tagen ur en film!

Svar: Åååh, tack! Ja, visst är den bedårande? :D
Elsa Maria

2013-04-28 @ 11:46:22
URL: http://charlottasofia.wordpress.com
Postat av: Carrå

Så grymt snygg! Både du och klänningen! :)
Idag blir det en tur till kyrkan, myten om det lugna livet på landet lixom ;)

Svar: Men tack! Jag var också i kyrkan idag. Försöker väl lugna ner mig i stan ;)
Elsa Maria

2013-04-28 @ 15:11:56
URL: http://minmormorsvind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0