Herräng, den första gången jag såg dig.

För två veckor sen åkte jag och min fina pärla Jessica till Herräng Dance Camp. Bara för ett dygn var vi där men det var underbart från första till sista stund. Nästa år ska jag vara där mycket mycket längre. Vi dansade hela natten lång tills solen gick upp och lite till. 
 
Min sköna böna var sommarfin i playsuit. 
 
Vi hittade en fantastiskt fin bil. 
 
Finingen poserar vid den klassiska Herräng-skylten. 
 
Vi gick till vattnet sen och jag badade. 
 
Sen gjorde vi oss iordning för kvällen. Här ska dansas. Hade min klänning från Old Touch och hatten från mormor som jag hittat i gömmorna hos mamma och pappa. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det bästa med den här klänningen är att den snurrar så att man bara älskar att dansa i den. Sen fick kameran stanna hemma och så gick vi och dansade natten igenom. 
 
 
 
Translation: I went to Herränd Dance Camp with Jessica two weeks ago. It was so magic. We danced all night until the sun came up. I wore my best dress for dancing and my grandmas old hat that is my favorite of all my hats. Next year I will go for a longer time. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0