Jag ger dig min morgon. Jag ger dig min dag.

För snart två veckor sen var jag på bröllop som ni kanske minns. Min kära kära barndomsvän Karin gifte sig med sin Christoffer. De gifte sig i vår hemby Gistad, så det var extra speciellt. Jag är så glad att jag fick vara en del av det. Festligheterna fortsatte på slottet i Bjärka-Säby utanför Linköping och där behandlades de som kungligheter. Vilken dag! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Translation: Almost two weeks ago I was on my dear childhood friends wedding. Karin marries her Christoffer and it was a special and marvellous day.
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Va fina de var! :)

Svar: Ja, visst var de?
Elsa Maria

2013-08-29 @ 21:44:49
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0