Jag tror att när vi går genom tiden att allt det bästa inte hänt än.

 
 
I vanlig söndagstradtionsanda samlades vi förra söndagen för picknick och dans vid Stora Skuggan. Ett härligt fint gäng med fina personer som jag tycker mycket om. 
 
Simon var där till exempel. 
 
Och min pärla Jessica. 
 
David var också där. Vi satt på filtarna i solen och Simon kikar i Jessicas väska, vad nu det ska va bra för ;). 
 
Fina fina människor. 
 
Sen började Simon helt plötsligt klä av sig. 
 
Oh!
 
Det blev väldigt roande när två personer fotografer honom i processen. 
 
 
 
Han skulle ju bara byta tröja ju. 
 
Det var ganska mycket folk denna söndag vilket alltid är kul. Tror ändå jag bara dansade med tre eller fyra olika personer. Ganska skönt ändå. Har jag sagt att jag älskar att dansa? Näst efter frukost är dansen det bästa jag vet. 
 
 
 
 
Translation: Another sunday at Stora Skuggan (The Big Shadow) with some good friends, dancing and picnic. Love it!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0