Lekar när det är som bäst är vad barn älskar mest.

 
När jag var hemma på den östgötska slätten föra veckan åkte jag för att hälsa på mina fantastiska kusinbarn. De skulle ha cirkus för mig och visa sina konster. Såhär såg det ut.
 
Sötaste Esmeralda! 
 
"Kan du göra såhär?"
 
"Men kan du göra såhär då?"
 
Ett lejon kommer springande. "Kul å se dig, Berta!" säger Adrian till sin pappa när han kommer fram. 
 
"Titta Elsa! Kan du göra så?"
"Nej, Ingrid, det kan jag inte..."
 
Och mysan Selma som petade på mig lite i smyg det första hon gjorde när jag kom. Sötnosen! 
 
Eftersom jag inte har några syskonbarn får jag skämma bort och leka med dessa fantastiska små troll. Synd att man bor lite för långt bort bara. 
 
 
Translation: My four favorites. The children of my cousins. They had a circus and a show for me last week when I was visiting. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0