Lite tid är allt jag begär, sen kan du få mig så lätt.

För ungefär en vecka sen var jag på bröllop igen. Det var min kära barndomsvän Karin och hennes Christoffer som gifte sig. Så här såg jag ut dagen till ära:
 
 
 
 
 
Klänningen är min tylldröm från Old Touch och boleron är från samma ställe. Skorna är från Din Sko och halsbandet är gammalt som gatan. Sen är det min fantastiska hatt som jag fick för 200 kr på Vintagemässan förra hösten. Har inte haft så många tillfällen att ha den så man måste ju passa på när det är bröllop liksom. 
 
 
Translation: My outfit for last weeks wedding. My favorite dress from Old Touch and my lovely hat I bought from the Vintage Fair last fall is a few of the things.
 
 

Kommentarer
Postat av: karoline

undersköna varelse! så.himla.fin!

Svar: Men gulle dig! Tack så mycket! Vad glad jag blir! Kramar
Elsa Maria

2013-08-26 @ 12:37:30
URL: http://www.karolinesvintage.se
Postat av: Fröken H

Så fin, så fin :)

Svar: Man tackar!
Elsa Maria

2013-08-30 @ 23:20:53
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0