När vänner är lika knäppa som jag då är allt som det ska.

Jag tycker mycket om mina vänner. Och jag älskar att många är lika knäppa som jag och bjuder på sig själva. Förra onsdagen åkte vi till Chicago för dans. Blev inga bilder där men på t-banan kan man busa. 
 
Carrå och Simon. 
 
Knäppisar. 
 
En stilig karl med snygg fluga. 
 
Och så jag och Lisen som var och hälsade på i staden. 
 
Vi är också ganska knäppa. 
 
 
Translation: I like my friends. And I love that a lot of them is as crazy as me. We went nuts on the subway last wednesday on our way to Chicago for some dancing. 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha underbara bilder! Man har inte roligare än man gör sig :)

Svar: Eller hur? Man ska va som man är! Kul att du hittat hit!
Elsa Maria

2013-08-23 @ 19:08:48
URL: http://palmingovintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0