Stora Skuggan, du och jag och dansen

 
Det har ju blivit tradition att åka till Stora Skuggan varje söndag i sommar. Vi picknickar och myser och dansar tills musiken dör. Det är ett fint tillfälle att träffa sina vänner, nya som gamla. Detta var en söndag för två veckor sen.
 
Simon var lite lurig.
 
Finaste Jonna och Tommi var också där såklart. 
 
Och självklart min knäppa tös till roomie! <3
 
Att sitta i gröngräset och umgås och äta gott kan vara det bästa som finns. 
 
Sen var det självklart dags för kärnspottartävling med körsbärskärnor. Carrå är visst lite skeptisk.  
 
Simon visar sig från sin coola sida. 
 
Och ett tu tre... Jag tror att VIktor längst bort i bild var vinnaren i denna tävling.
 
Carrå tog också lite bilder denna dag. Det här är en av dem. Jag och Simon svänger våra lurviga. 
 
En till av Carrås dansbilder på oss. Älskar hur jag slänger med armen. 
 
Sen fick jag prova på att åka tandemcykel med Viktor. Också en av Carrås bilder. 
 
Det var en fantastiskt fin eftermiddag på Stora Skuggan. Det gillar vi. 
 
 
Translation: A perfect afternoon at Stora Skuggan (The Big Shadow) with picnic and dancing with some good friends. A new sunday-tradition.
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Älskar bilden på dig där du slänger med armen! Man verkligen ser hur kul du tycker det är! :D

Svar: Jag älskar den med! Det ÄR helt fantstiskt! Du borde börja om du inte redan gjort det!
Elsa Maria

2013-08-13 @ 11:17:26
URL: http://modemanifest.blogspot.com
Postat av: Dorian Vaine

Vilken härlig dansbild

Svar: Ja visst är den fantastisk!
Elsa Maria

2013-08-19 @ 02:59:01
URL: http://www.dorianvaine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0