Instagramveckan. Från pyssel till hattfest.

 
 
 
Dags för senaste veckans instagram. Har ni inte hittat mig på instagram än så heter jag @elsalisalarson. Vi kikar: 
 
 
Jag började veckan med att julpyssla. 
 
Fortsatte veckan med att gå till frisören. 
 
Åkte sen på ett event om en grönare jul. 
 
Var sedan på konsert. Mer om den kommer senare. 
 
Dags för hattfest på fabriken med dessa fina. 
 
Hatten på! 
 
I fredags var det jul på fabriken. Har sedan i helgen jobbat på Noa Noa och har inte dokumenterat något. Det var min vecka det. Hur har ni haft det? 
 
 
 
Translation: My week through instagram. If you want to follow me there my name is @elsalisalarson.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0