Instagramveckan. Stjärnor, godis och allt där mittemellan.

 
 
 
 
Dags för senaste veckans instagram. Ovm ni vill följa mig heter jag @elsalisalarson precis som här. Vi kikar:
 
Satte upp julstjärnan i fönstret. 
 
Lyssnade på den bästa låten jag vet just nu. 
 
Hittade en ny katt till samlingen. 
 
Bakade lussebullar med mamma. 
 
Gick på julfest. 
 
Åkte på äventyr med den här fröken. 
 
Vi hamnade på Skansens julmarknad. Mycket mys må jag säga. 
 
Sen var det dags för lite söndagsgodis. Mmm..
 
 
Det var min senaste vecka det. Mycket plugg också såklart. Hur har ni haft det? 
 
 
 
Translation: My week through instagram. If you want to follow me my name is @elsalisalarson as here. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0