Lucka 2: Berätta om vad du har på dig idag.

 
 
Dags för lucka två i eminenta Emily Dahl's julkalender. Berätta om vad du har på dig idag. 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag, som ni ser, på mig byxor, hör och häpna. Det är inte jätteofta det händer men börjar bli mer och mer. Byxorna är från Beyond Retro som jag sprang på i våras. En randig tröja från H&M som jag köpte för evigheter sen (typ åtta, nio år sen). Bältet är min mammas och skorna är typ fyra år så jag minns inte riktigt var jag köpte dem (kan har varit Nilson shoes). Hann inte riktigt tänka imorse när jag skulle klä mig för jag hade så bråttom till skolan. Tog det som var närmast till hands i princip. Så kan det gå. 
 
Tjing!
 
 

Igår:
1. Berätta om din stil.

 

Imorgon:
3. Berätta om vad du önskar dig i julklapp.

 

Sedan:
4. Berätta om hur du får dina kläder att hålla längre.
5. Berätta om ett klädesplagg som får dig att känna dig stark.

 
 
 
Translation: The second part in Emily Dahl's Christmas calender. What I am wearing today. Trousers from Beoynd Retro, a shirt från H&M, bought a long time ago, a belt belonging to my mother and old shoes from Nilson shoes (I think). 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka fina byxor, längtar efter att ha sådana, men jag tycker de är svåra att hitta! Är den gjorda av ull?

Svar: Tack! De är ganska svårhittade men beyond retro brukar ha ganska många olika. Kika där! De är nog nån ullblandning men de är fodrade så ganska varma ändå :)
Elsa Maria

2013-12-02 @ 18:07:44
URL: http://retrolivetavlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0