Lite jullovsmys en aningen sent, jag vet.

Hej hopp! Jag har så fullt upp i skolan så det känns inte som om jag hinenr med så mycket annat. Har i alla fall nästan lyckats läsa ifatt alla bloggar jag följer vilket känns bra att man är lite mer i fas. Blev lite inspirerad idag. Det r ju så himla kul att blogga, varför är det så svårt ändå att få tummen ur och bara göra? Eller, hur får man tiden att räcka till? Jag vill så mycket men vet liksom inte hur jag ska hinna med. Men snart så måste det väl lugna ner sig lite. Måste minska på jobbtider annars så kommer jag trötta ut mig. Och det, mina vänner, vill vi INTE! 
 
Så, var var vi? 
Just det! Tänkte ju visa lite vad som egentligen hände för en månad sen men jag har liksom inte hunnit med. På mitt lilla jullov eller vad man kallar det så fick jag förfrågan från min vän Ludde att vara med och spela litegrann på ett café i Linköping. Så här kommer lite bilder från det!
 
 
Vi sjöng mest jullåtar av Sufjan Stevens. Lite samma som konserten vi hade innan jul.
 
I brist på mickstativ så fick Elin vara mickhållare.
 
Fina vänner som kom och lyssnade. Emelie får skylla sig själv om hon tar en sådan här bild på min kamera. Då kommer den upp på bloggen ;)..
 
Mamma var och kikade.
 
Och brorsan. 
 
Så det var allt för nu. På återseende. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0