Nyår, två fest och en borttappad telefon

Nyår i år var så himla oplanerat och blev inte ett dugg som jag tänkte. Men lite fina moments fanns det allt. De kommer här:
 
Vi åt middag hemma hos Cassandra. Här har vi Elina, Rick och Christoph.
 
En till.
 
Vackra Cassandra!
 
Älskar att det nästan ser naturligt ut (om det nu kan göra det på nyår).
 
Hela gänget! Förlåt de röda ögonen. Orkade inte riktigt att fixa och tänker att man bara vill bli av med detta nu så vi kan börja satsa på vår. Hihi!
 
Tjejgänget, Cassandra, jag, Maria och Elina!
 
Efterrätten som jag gjorde. En glasscheeecake med daim i. Nom nom!
 
Framåt tolvslaget åkte ci in till Gamla Stan till en annan fest. Sen kollade vi på fyrverkerierna vi Skeppsbron. Jag och Maria skrålade Happy New Year av ABBA och hade det allmänt trevligt. Sen tillbaka till fest två som pågick ett tag till. Jag lyckades i min villervalla att tappa bort både mig själv på centralen och min mobil. Så det blev ett ganska snopet slut på kvällen. Men nu börjar vi om väl? 
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0