Tillbakablick 2012, del 1

Januari.
 
 
Jag började året på topp med fina vänner, lekte i stora påsar på jobbet, fick ögonkontakt med en söt kille på tåget, hälsade på Anna och hade London-weekend i Stockholm med Elin. 
 
 
Februari.
 
I februari kom min bror upp till mig och vi gick på konsert. Sen bakade jag en massa cupcakes. Hittade några snygga gamla släktingar. Det dök upp en fågel på tunnelbanan. Gick sen en mysig promenad med Viktoria och så kom Anna och hälsade på. Skrev en liten kylskåpsdikt och sen for vi mot Linköping. 
 
 
Mars. 
 
I mars fick jag en tramporgel av min mamma, gosade med katterna, lyssnade på Ludde när han hade spelning och gömde mig. Sen åkte jag skridskor som slutade sådär. Elin fick rädda mig på akuten och jag fick ett gips. Hej bruten arm! Sen hängde jag med fina vänner, började blogga igen och använde byxor för första gången på två år. Sen blev jag komps med en hund på t-banan. Det var mitt mars 2012. 
 
 
Nästa gång blir det april-juni. Alla bilder är fårn mitt instagram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0