Hej igen. Det var längesen vi sågs.

Nu är jag tillbaka. Tog jullov från bloggen. Och mitt i allt så tappar jag min mobil. Så vi kan säga att det inte varit livets bästa dagar de senaste. Men nu satsar jag på ett nytt år och hoppas att det kommer gå uppåt. 
 
Vi tar en titt på instagram den senaste tiden:
 
Låt oss börja den tolfte i tolfte tjugohundratolv kl 12:12. Det var ett episkt moment men inget hände. Och så en bild från när Elsa pysslar. Brukar oftast  ta upp hela golvytor.
 
Det var lycka när min förra skolas luciatåg kom insjungandes i Bromma Blocks när jag jobbade. Bakade pepparkakor med bästa Sayuri. Änglarna blev lite sneda. 
 
Jag fick uppgiften att pynta ett fönster på jobbet. Sen var jag ledig en dag och handlade julklappar och då var jag ju tvungen att kika på NK:s julskyltning. 
 
Jag blev så sugen så jag klädde granen lite för tidigt. Sen hittade Emelie de mest underbaraste bilderna på två djur. 
 
Den nittonde december kom och det var dags för konsert. Dagen till ära såg jag ut såhär. 
 
Såhär såg det ut på konserten. Det var så himla kul. När jag kom hem möttes jag av denna skönhet och vi hade dragkamp med ett par strumpor från jobbet. 
 
Jag gjorde ett till fönster på jobbet och sen fick jag ett sista ryck och pyntade mitt pepparkakshus. 
 
Tog fram julgrisen och var uppe till sent för att jag var tvungen att packa. Men grisen var med mig i alla fall. 
 
Den 22:e landade jag på den östgötska slätten och hittade en gosig katt att mysa med. 
 
Jag smakade en smultronpuss och sen var det dags för den årliga traditionen att göra julgodis med familjen Hägg. 
 
Mammorna i köket och sen en bild på mig och mor. 
 
Vi saknade Karin som var den enda av brudarna som fattades. Sen tog vi en gruppbild på årets deltagare. 
 
Den 23:e slog jag in alla paketen och fick hjälp av två goingar. 
 
Vaknade på julafton och hittade den här fantastiska boken i julstrumpan. 
 
Dagen till ära såg jag ut såhär. 
 
En klassiker på jul.
 
Julevangelieläsning. 
 
Årets syskonbild. 
 
Karl-Bertil gör partytrick. 
 
Katt i hatt?
 
Jag och mamma byggde pussel i mellandagarna. 
 
Sen var jag en heldag hos denna sötnos, mitt kusinbarn Ingrid. Vi lekte med lego. 
 
Hade tre katter i min säng. Lycka!
 
Hade en liten spelning med Ludvig på Babettes kafferi i Linköping. 
 
Var på släktkalas och barnen fick julklappar. 
 
Mitt kusinbarn Esmeralda satt själv på andra sidan. 
 
Kom tillbaka till Stockholm och firade nyår med dessa. 
 
Gott nytt år!
 
Tappade dock min telefon på nyårsnatten så jag var utan i några dagar. Ska inte göra om det. 
 
Var på Chicago i torsdags men det var ingen annan där nästan. Vi fick pengarna tillbaka. 
 
Fredagskväll med Agnes Timm. SÅ himla mysigt. 
 
 
Blev bästis med den svårflörtade katten Shomba. Han satte sig i knät och vi gosade länge. 
 
 
Det var allt från den senaste månadens instagram. Nu hoppas jag komma ifatt lite igen. Kanske lite bilder från jul och något från nyår. Vi ses!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0