Min jul.

Vi fortsätter att titta lite på min jul. Här är julafton:
 
Jullunch. Sista i gamla köket. Mamma och pappa håller på att bygga om nästan hela undervåningen. Här pappa och bror Samuel. 
 
En suddig bild på mor. 
 
Och så lilla jag.
 
Hela familjen samlad vid Kalle Anka, eller strax efter kan det varit. Mormor Svea, jag, Samuel, mamma och Josef. Pappa fick agera fotograf.
 
Vår lilla gran.
 
Och så Josef.
 
Jag gick loss på godiset i år så det var fullt av alla möjliga sorter.
 
En suddis till. 
 
Syskonbilder.
 
Mor och far. Pappa stolt i sin nya gubbkeps han fick av mig.
 
 
Och det var allt från julen. 
 

Kommentarer
Postat av: Carrå

Vad mysigt!! Du är hur fin som helst, älskar din klänning! Kram :D

2013-01-14 @ 09:20:16
URL: http://minmormorsvind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0