Min jul. Dan före dan före dopparedan.

Bättre sent än aldrig som man brukar säga. Här är lite från min jul i bilder:
 
Det börjar alltid några dagar innan jul när vi samlas och gör julgodis tillsammans med familjen Hägg. Det är en familj vi känt typ hela livet. Våra föräldrar växte upp ihop och vi barn är typ samma åldrar och har följts åt sen vi föddes. I alla fall så har vi haft traditionen att göra julgodis varje år. Det är då man uppdaterar året som gått eftersom alla bor på olika ställen så för mig i alla fall är det viktigt att vara där. I år kunde dock inte alla vara med men vi försökte i alla fall. 
 
Här är mamma och pappa i full fart. Mamma gör knäck och pappa gör mozart-kulor.
 
Min bror Samuel hjälper mig att krossa turkisk peppar och Martin gör lakritskola.
 
Pappa är nöjd med sitt jobb.
 
Jag och min bror Josef är lite knäppa ibland. Är vi inte lite lika? 
 
Två bilder på årets deltagare.
Översta raden från vänster: Agneta och Tommy Hägg, Samuel, pappa och mamma
Nedre raden från vänster: Martin, Josef och hans Elin
 
Som vanligt kan inte Samuel vara normal på bild och Josef ser sur ut. Som det brukar vara då!
 
Återkommer om självaste julafton! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0