En fantastisk tjej och en söndag att minnas.

Lisen var ju här för några veckor sen och det var så himla mys. Hon sov över efter vår picknick som man kan läsa om här och sen hade vi en mysig dag som helt klart är värd att minnas. Vi kikar: 
 
Vi började dagen med superfrukost. Och ja, det var Bridge på bordet. Nej, vi åt den inte till frukost. 
 
 
Lisen passade på att mysa med Kerstin. 
 
Gose-Kerstin.
 
Jag hade fixat frökens hår dagen till ära. 
 
Lite snurror. 
 
Och lite mer snurror. 
 
Sen tog vi vårt pick och pack och åkte mot Stora Skuggan för lite dans. Vi hittade det bästa trädet. 
 
Lite som sockerdricksträdet i Pippi Långstrump. 
 
Jag hade min nyinköpta klänning från Old Touch på mig. 
 
Vi slog oss ner på en filt i gräset för att äta lite fika innan vi stuffade loss. 
 
Jag var glad över att äntligen komma till Stora Skuggan för att dansa. Har bara varit där en gång tidigare men det var innan jag kunde Lindy Hop. 
 
Jag hittade en jordgubbe som var 6 st i en. Omnomnom! 
 
Precis bredvid oss var en svan med sina ungar. Hur söta är de inte? De gör precis som mamma. 
 
En fin söndag att minnas helt enkelt. 
 
 
Translation: A few weeks ago when my friend Lisen was here I made her hair, she cuddled with Kerstin and then we went to Stora Skuggan (The Big Shadow) for some dancing and picnic. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisen

Saknar denna dag så mycket! Tur att vi nog ses på onsdag!

Svar: Ja det är väldans tur! Ser så fram emot det!
Elsa Maria

2013-08-09 @ 18:55:10
URL: http://absolutlisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0