Paris, c'est tout. Fjärde dagen.

Dags att visa sista dagen i Paris såhär någon månad försent.
 
Vi åkte till Rue Oberkampf och vandrade längs gatorna. En söt liten bil som jag gärna velat ha. 
 
Det fanns en massa blomsterbutiker. Så magiskt. 
 
På husväggarna hade man målat litegrann. 
 
Vi hittade till en liten vintagebutik på en tvärgata. En fin tidning fastnade på bild. 
 
Där fanns det också en massa gubbkepsar. 
 
Sen tog vi oss tillbaka till favoritbutiken. Les fleurs.
 
Hela butiken är full med magiska saker. Man kan inte sluta titta. 
 
Kolla bara på djuren som är som klockor. 
 
Det fanns en smyckeshörna (eller flera). 
 
Hela butiken med pinaler överallt. 
 
Och bara titta på dessa söta små väskor. De innehåller flera i mindre storlek i. Fantastiskt! 
 
När jag var nöjd med mina inköp tog vi oss tillbaka till hotellet och vidare mot flygplatsen. 
 
Hejdå Paris för denna gången. Jag kommer tillbaka, jag lovar. 
 
 
Translation: I was in Paris with my mom a month ago and here are the last pictures from the last day. Paris, Iäll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0