Genom andras ögon.

Den senaste månaden har varit häktisk, men fin och jag har sett att mina äventyr hamnar även på andras bloggar. Kan ju vara roligt att se hur man ser ut genom andras ögon. Vi kikar: 
 
 
Dessa två bilder kommer från bästa Absolutlisen. En är från en fika vi tog för ett tag sen och den andra är från smygöppningen av Vintagefabriken. 
 
 
Denna fina på mig och Jessica på Gatsby-premiären kommer från Elsa
 
 
Sen har vi en bild till från smygöppningen av Vintagefabriken som finaste Emma har knäppt. 
 
 
Har ju en drös från denna vackra dam. Jag pratar ju såklart om Carrå. 
 
Som den här när vi satt på Carrå balkong och firade våren och hennes nya lya. 
 
Eller denna från Vintagefabriken på oss. Söting alltså! 
 
Och så denna som jag redan visat en gång men åh, vad jag gillar den. En kram med bästa Lisen taget av bästa Carrå. Kan det bli bättre liksom?
 
 
Har ju också hängt väldigt mycket med den vackra Silversagan den senaste månaden och hon har ju lyckats knäppa en del bilder på moi. Såhär ser de ut:
 
En första-maj-fika började vår vänskap. 
 
 
Två stycken bilder från Sugar Hill när vi var där. 
 
 
En dag på Odenplan med finaste. 
 
Och så lite bilder från Gatsby-premiären. 
 
Framför finaste bilen. 
 
Och med en cupcake. 
 
Det var några favorriter i alla fall. Nu ska jag bege mig mot Chicago för lite dans trots att jag är supertrött. Men det struntar jag i. Här ska stuffas! 
 
 
 
Translation: Some pictures of me through others eyes and blogs. Picked my favorites from a few favorites. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0