Hej världen.

Nu är jag här igen. Så längesen jag vet, förlåt. Har varit så himla mycket bara. Först kom en katt in i mitt liv och sen blev det midsommar mitt ute i ingenstans utanför Linköping. Nu är jag tillbaka i Stockholm och har katten med mig. Ska försöka blogga ifatt lite. Jag antar att ni väntar på bilderna från Paris. De kommer, jag lovar. Har bara blivit helt fast med kissen. Man kan inte tänka på något annat. Ska hon ha mat? Behöver hon kissa eller bajsa? Ska hon sova nu? Ja, mycket är det. Och jag är helt slut som sagt. Nu är jag i alla fall ledig några dagar och ska ta igen mig och mysa lite mer med älskade Kerstin som hon heter. Ett inlägg om henne kommer också vill jag lova. 
 
 
 
Puss! 
 
 
Translation: I know, I've been gone. I've got a cat and I spent my midsummer at the country. I'm so tired but I will blog, I promise. I just want to sit down with the cat and do nothing aswell. Soon, soon. 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Hon är så söt och du har ett sånt stort hjärta som räddade henne :)

2013-06-24 @ 11:15:02
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0